دانلود نرم افزار مرتب سازی آیکون های دسکتاپ (برای ویندوز)

Stardock Fences 3.0.9.11 Windows

اگر محیط دسکتاپ ویندوز شما با تعداد زیـادی از آیکون ها و فایل ها شلوغ شده و چهره نامرتبی پیدا کرده است، موبگرام قوی مـیتوانید بـه استفاده از نرم افزارهای مخصوص مرتب سازی دسکتاپ، دوباره محیط ویندوز را زیبا سازید.

شما مـیتوانید از نرم افزار Fences بـه عنوان بهترین راه حل به منظور مرتب سازی آیکون های دسکتاپ، سازماندهی آیکون ها، و زیباسازی دسکتاپ استفاده کنید. موبگرام قوی این نرم افزار چندین مدل مختلف جهت قرار گیری آیکون ها بر روی دسکتاپ را درون اختیـار شما قرار مـیدهد، و شما مـیتوانید مطابق مـیل خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

همچنین قابلیت تنظیم رنگ، تنظیم شفافیت، تغییر اندازه، و شخصی سازی هر بخش از دسکتاپ درون این نرم افزار تعبیـه شده است، و با کمک آن مـیتوانید بـه صورت حرفه ای اقدام بـه مدیریت دسکتاپ ویندوز خود نمایید.

به وسیله این نرم افزار قادر خواهید بود با دوبار کلیک بر روی دسکتاپ تمام آیکون ها را پنـهان کنید، و با دوبار کلیک بعدی آنـها را ظاهر نمایید. موبگرام قوی استفاده از نرم افزار Fences بسیـار ساده هست و درون عرض چند دقیقه مـیتواند کار با آن را یـاد بگیرید.

در ادامـه مطلب مـیتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمـین دانلود دریـافت کنید.

: موبگرام قوی




[دانلود :: بخش نرم افزار های ویندوز موبگرام قوی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 22 Jul 2018 00:21:00 +0000