دانلود نرم افزار بازیـابی فایل های پاک شده

Easy Recovery 10

برای کاربرانی کـه حداقل 15 سال از آشنایی شان با کامپیوتر مـیگذرد، رکاوری مخاطبین حذف شده ایمو نرم افزار Easy Recovery یک نوستالژی است. رکاوری مخاطبین حذف شده ایمو زمانی کـه نرم افزارهای زیـادی به منظور بازیـابی فایل های پاک شده وجود نداشتند و Easy Recovery اولین و آخرین امـید آنـها بود. رکاوری مخاطبین حذف شده ایمو و انصافا هم خیلی وقت ها مشکلات ما را حل مـیکرد.

اگر یک ویروس، یک اشتباه، یـا یک کاربر نابلد باعث شده هست تا اطلاعات و فایل های مـهم شما پاک شود، هنوز هم امـیدی به منظور بازیـابی آنـها هست. نرم افزار Easy Recovery امکانات خوبی به منظور بازیـابی اطلاعات دارد.

فرقی نمـیکند اطلاعات شما از چه نوعی باشد. عکس، موسیقی، فیلم، اسناد اداری، یـا هر فرمت دیگری. این نرم افزار مـیتواند سطح درایو های کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع اطلاعات پاک شده ای کـه امکان بازیـابی دارد را برگرداند.

این نرم افزار قادر بـه بازیـابی اطلاعات از هارد دیسک، کارت حافظه، فلش مموری، هارد اکسترنال و همچنین دوربین دیجیتال و موبایل مـیباشد.

نسخه جدید نرم افزار Easy Recovery Pro با ظاهری تازه و همان قدرت همـیشگی، بـه تازگی منتشر شده هست و درون ادامـه مـیتوانید آن را دانلود کنید.


این مطلب مربوط بـه موضوع نرم افزار ریکاوری قوی مـیباشد.
: رکاوری مخاطبین حذف شده ایمو




[Ù - sarzamindownload.com رکاوری مخاطبین حذف شده ایمو]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 21:12:00 +0000